نوا آنلاین

ساخت وبلاگ

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:04

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:04

به گزارش جام جم نوا، بهنام صفوی در کنسرت زاهدان خود کلاه از سر برداشت تا با این اقدام، پاسخی به اتفاقات روزهای گذشته در فضای مجازی داده باشد. در روزهای گذشته اخبار و حواشی مختلفی درباره بیماری این خواننده اتفاق افتاد و کامنت‌های عجیب و تاسف باری در این باره در صفحات هواداری صفوی درج شد تا بهنام صفوی بالاخره پس از ماه‌ها با این اقدام، به صورت تلویحی نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهد.

بهنام صفوی پس از برداشتن کلاه خود که با واکنش احساسی دوستدارانش در سالن رو به رو شد، رو به حضار گفت: «نگران وضعیت ظاهری من نباشید. تاثیرات شیمی درمانی است. البته بعضی دوستان می‌گویند خالی‌بندی است!»

کنسرت زاهدان این خواننده نخستین اجرا از تور آلبوم «معجزه» بود که در سالن چند منظوره استانداری با ظرفیت 1500 نفر به همت شرکت فرهنگی و هنری «ماهو» به مدیریت کامبیز طاهری و مدیریت اجرایی آرمان بهروان برگزار شد.

حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان سیستان و بلوچستان و معاون گردشگری منطقه آزاد قشم از جمله اتفاقات جالب این کنسرت بود.

منبع: موسیقی ما

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:06

به گزارش جام جم آنلاین، قطعه هنرمندان جای عجیبی است، با همه ی قطعه های دیگر بهشت زهرا فرق دارد، در بدو ورود سربازانی را میبینی که شاید برای مراقبت از ردیف - ردیف سنگ‌های سرد و سیاه گمارده شده اند. سنگ های قبور قطعه ای که به واسطه هنرمند بودن متوفیان بیشتر از قطعات دیگر خواستگاه کارهای هنری شده است، سنگ تراشی های زیبایی که نه تسکین درد خانواده های آنهاست و نه به کار متوفی می آید .

این قطعه برای تمام دهه های سنی سرشار از خاطره و نوستالوژی است، از مقابل هر سنگی که عبور میکنی این جمله از ذهن میگذرد:" یادش بخیر ..." و سعی میکنید آخرین اثری که از آن هنرمند دیده یا شنیده ای را به خاطر بیاوری و در نهایت یک افسوس از گذشت سریع زمان میخوری و رد می شوی.

نوشته های روی سنگها هم که یکی از یکی خواندنی تر است،" بر من ببخشایید ... اگر چه خیلی دیر، خیلی دور ... ولی احساس میکنم رسیده ام، شاید.... به شما، به ما.. به او!" عمو خسروی ایران ، چه کوتاه و گویا!

هنگام گذر از قطعه هنرمندان افرادی هم دیده می شوند که برای زنده نگه داشتن خاطرات هنرمندان محبوبشان یا شاید هم کسب درآمد از نام هنرمندان! تلاش میکردند، تقریبا نزدیک ورودی اصلی ، قطعه سنگ مشکی براقی خودنمایی میکرد که به نظر میرسید تازه تعویض شده است، مزار محمد علی فردین که برادرش عباس را نیز در همسایگی دارد، با نوشته طلایی بزرگ و روکش نایلونی بسیار تمیز در انتظار مردمی بود که او را دوست داشتند. کم نبودند افرادی که در کنار خواندن فاتحه عکس هم با مزار هنرمندان میگرفتند و مردی هم کنار مزار فردین خاطرات او را میفروخت، در بساطش همه چیز پیدا میشد لیوان، تقویم، آلبوم ، پوستر ، و فیلم و ... همه با عکس فردین.

سی دی های خواننده های درگذشته هم در قطعه هنرمندان پیدا می شود، جدید ترین آلبوم پاشایی!

در این قطعه نمی توان وقت را تلف کرد کلی هنرمند هستند که دیدنشان خاطره انگیز است. در فاصله کمی از مزار فردین صدای مرتضی پاشایی شنیده می شود. چند نفر در حال پر پر کردن گل روی مزارش بودند و خانمی در حالی که یکی از ترانه های مرتضی پاشایی را پخش میکرد تسبیح به دست، به عکس روی سنگ خیره شده و گه گاه زیر لب آهنگ او را زمزمه میکرد و اشک میریخت.

واقعا بعضی ها سنگ تمام گذاشته بودند! سنگ قبرهای جالبی که از دیدنشان متعجب میشوی، از نوع طرح بعضی از آنها میشود هنر عکاسی ، نوازندگی ، شاعری و ... ساکن آن را تشخیص داد و نیازی به شناختن نام نیست.

"عسل بانو راحت بخواب نامت در کتاب انسانیت ثبت شد ..." عسل بدیعی، هنرمندی که با رفتنش باز هم هنرمندی کرد! ...

تعدادی از سنگها هم با دست خط یا امضای همان هنرمند نگاشته شده بود مثل انوشیروان ارجمند، سنگ مشکلی ماتی که اسم این هنرمند با دست خط خودش روی آن بزرگ نوشته شده بود بدون هیچ مطلب اضافه ای. از سنگ مزاری که یک ویولون برجسته سفالی روی آن قرار داشت تا مزار پیمان ابدی، گل اقا، منوچهرنوذری و خیلی های دیگر که اسم بردن از همه ی آنها در این مجال نمیگنجد.

در دل این خاک کسانی خوابیدند که یک روزی منزلتی داشتند و خوشا به حالشان که هنوز هم دارند.

چه خوب است بتوانیم این را به خودمان یادآوری کنیم "إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ"

گزارش از نیوشا عباسی

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:06

به گزارش جام جم نوا، علیزاده نوشت:

من و خواهر نازنینم.داشتن خواهر یه نعمت بزرگه.خواهر همیشه محرمه اسراره و همیشه توی این دنیای بی اعتمادی میشه بهش اعتماد کرد.خدا خواهرامونو واسمون حفظ کنه

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:06

به گزارش جام جم نوا، کنسرت راک گروه «پیکلاویه» در تهران روی صحنه رفت و این گروه در ادامه روند برگزاری برنامه‌های خود این بار برنامه ای متفاوت از گذشته را روی صحنه برد که این تفاوت از نوع صحنه آرایی ابتدایی گروه کاملا مشخص بود.

استیج با دکوری کاملا مشکی که تاریکی سالن هم باعث شده بود این تیرگی بیشتر و بیشتر به چشم بیاید، صحنه آرایی شده بود. با آغاز برنامه و پخش موسیقی بی کلام و دود سفید روی صحنه، نوازنده های گروه باشمایلی خاص گروه های موسیقی راک روی صحنه آمدند و پس از ادای احترام به حاضرین پشت سازهای خود ایستادند. آثار این گروه که عمدتا به زبان فرانسوی و انگلیسی است، یکی پس از دیگری اجرا شد و در این بین سولونوازی‌های نوازنده گیتار الکتریک به شدت مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت و دراین بین فضاسازی صدایی که از سوی نوازنده کیبورد (شایان کریمی) در بین قطعات و علی الخصوص پایان بندی آثار اجرا می شد، با تشویق های ممتد دوستداران پیکلاویه همراه بود.

مهران مختارپور در اواسط این برنامه رو به حضار گفت: «خوشبختانه آلبوم رسمی ما امسال وارد بازار خواهد شد و خوشحالیم که توانسته ایم تعریف درستی از موسیقی راک را در بین دوستداران موسیقی جا بیندازیم. در این آلبوم سعی شده یک موسیقی سالم و قوی در اختیار دوستداران موسیقی ایرانی راک قرار بگیرد و خوشحالیم که در همین زمان کوتاه هم توانسته ایم مخاطبان مان را پیدا کنیم.» مهران مختارپور در ادامه افزود: «در برخی رسانه ها صحبت هایی در خصوص کاور بودن آثار «پیکلاویه» منتشر شده است که به شدت این صحبت ها را تکذیب می کنیم. کلیه آثار گروه به صورت اورجینال از ساخته های اعضای گروه اند و برای همه آنها وقت و انرژی زیادی صرف شده است و هیچکدام از آثار «پیکلاویه» کاور نیست.»

انتشار لیست قطعات این کنسرت یک روز مانده به برنامه از اتفاقات جالبی بود که این گروه باعث شده بود. اما در لیستی که منتشر شد، قطعه شماره هفت وجود نداشت و این ردیف خالی مانده بود. مهران مختارپور با اشاره به این لیست گفت: «داستان قطعه شماره هفت برنامه امشب ما، داستان جالبی است. این قطعه اسمی ندارد و باید به نام همان قطعه شماره هفت از آن یاد کنیم. امشب آنرا اجرا می کنیم و خودتان متوجه خواهید شد!»

با آغاز قطعه شماره هفت، سالن محل برگزاری برنامه با نورافشانی و نوع خاص نورپردازی در سالنکه در مقاطعی تاریکی مطلق را شاهد بودیم، شیوه خاص و قابل توجه اجرای موسیقی را باعث شد و اجرای ریمکسی از قطعات تاریخی راک از بزرگان راک جهان، بهترین و ویژه ترین سوپرایز «پیکلاویه» برای حاضرین در سالن بود.

این قطعه به درخواست و فشار فراوان حاضرین در سالن در انتهای برنامه نیز تکرار شد تا «شب راکر»های برج آزادی، شبی پرطرفدار برای حاضرین در سالن باشد.

مهران مختار پور (خواننده)، شایان کریمی (کیبورد)، مهیار صالحی نیا (گیتار الکتریک)، مصطفی بهرمان (درامز) و رضا غلامی (گیتار باس) اعضای گروه پیکلاویه در این اجرا بودند.

* حاشیه ها:

* در این برنامه بر خلاف سایر کنسرت های پیکلاویه، مهمانی به عنوان مهمان ویژه به سالن دعوت نشده بود.

* مسئولین سالن در بخش هایی از برنامه با تذکر« هد زدن ممنوع...» سعی در برقرار نظم سالن داشتند.

* مهران مختارپور در اواسط برنامه از مدیران برج آزادی و دفتر موسیقی بابت همکاری با آنها در این کنسرت تشکر کرد.

منبع: موسیقی ما

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:43

به گزارش جام جم نوا، اجرای او در این مراسم اما با یک اتفاق عجیب مواجه شد که اعتراض خودش را هم در پی داشت.

در حالی که یزدانی داشت موسیقی سینما‌یی خودش را می‌خواند و طبق معمول این اجرا با نمایش کلیپ از فیلم‌های مختلف در حال پیگیری بود، به یکباره مدیریت سالن، با روشن کردن نورافکن روی پرده نمایش این کلیپ از دیده شدن آن جلوگیری کرد!

این اتفاق اعتراض «رضا یزدانی» را در پی داشت و او اعلام کرد که این کلیپش مجوز داشته و کسی حق این برخورد را نداشته است.

منبع: خبر آنلاین

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:43

به گزارش جام جم نوا، شب گذشته شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه کنسرت روزبه نعمت الهی در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. استقبال از اجرای دوم این کنسرت موسیقی زیاد بود تا جایی ظرفیت سالن میلاد کاملا پر شده بود.

کنسرت شب گذشته با نیم ساعت تاخیر و در ساعت ۲۲ آغاز شد اما قبل از شروع رسمی برنامه و درحالیکه مخاطبان درحال جایگزین شدن بودند گیتاریست گروه در جلو سن شروع به نواختن کرد و تعدادی از تماشاگران نیز با او همراه شدند. کنسرت با اجرای ترانه «مست و دیوانه» با شعری از مولانا آغاز شد که با تشویق حضار همراه بود.

بعد از اجرای این ترانه روزبه نعمت الهی در میات تشویق حاضران در سالن با مخاطبان سلام و احوال پرسی کرد و بدون فوت وقت به سراغ اجرای ترانه دوم خود با عنوان «شال» رفت. «من که حالم خوبه» سومین ترانه روزبه نعمت الهی بود که بعد از اجرای آن به معرفی حامیان کنسرت و حضور برخی از مهمانان اجرای شب گذشته همچون بهاره رهنما و سام درخشانی پرداخت و از حضور مادرش فرشته جواهری که در سالن حضور داشت تشکر کرد.

«سایه سپیدار»، «هجرانی» و «نفس کشیدن» دیگر ترانه هایی بود که روزبه نعمت الهی اجرا کرد که «نفس کشیدن» با استقبال بیشتر مخاطبان همراه بود و حضار در سالن میلاد در هنگام اجرا این ترانه نعمت الهی را همراهی می کردند.

در اجرای این کنسرت نعمت الهی کمتر با مخاطبان صحبت می کرد و ترجیح می داد که به جای حرف زدن با مردم ترانه های بیشتری را برایشان اجرا کند و تنها به ابراز احساسات آنها پاسخ دهد تا جایی که در اجرای شب گذشته وی نزدیک به ۲۰ ترانه محبوبش را برای مخاطبان اجرا کرد.

ترانه «زمستون»، «باز آمدم»، «زود برمی گردم» در ادامه این کنسرت اجرا شد و سپس نعمت الهی به معرفی چند تن دیگر از مهمانان شب گذشته همچون پرستو صالحی و رز رضوی پرداخت. با اجرای ترانه «بی ستاره» سالن میلاد ستاره باران شد و همه حضار با نورش چراغ قوه تلفن های همراهشان نعمت الهی را در اجرای این ترانه همراهی کردند. بعد از اجرای این ترانه بخش ابتدایی کنسرت با اجرای نوازنده ساز دیجیریدو و چند قطعه موسیقایی که توسط گروه ارکستر اجرا شد پایان یافت.

آغاز بخش دوم کنسرت شب گذشته با اجرای ترانه «نفس نفس» همراه بود که مورد استقبال زیاد مخاطبان قرار گرفت و نعمت الهی در جواب این ابراز احساسات دو بار این ترانه را خواند.

بعد از اجرای این قطعه نعمت الهی از حضور پر تعداد مخاطبان در سالن تشکر کرد و گفت: با اینکه امروز شنبه بود و برگزاری کنسرت برای ما سخت بود اما بسیار خوشحالم که امشب در کنار شما هستم.

بعد از این صحبت ها نعمت الهی ترانه «صبوری» را اجرا کرد که این قطعه نیز با استقبال رورو شد و و نعمت الهی برای بار دوم این ترانه را خواند که بخش هایی از آن بدون ارکستر و با همراهی مردم اجرا شد.

نعمت الهی در ادامه از مردم خواست به افتخار خدا و عشق او دست بزنند و ابراز امیدواری کرد که دیگر هیچ بیماری وجود نداشته باشد.

نعمت الهی در ادامه ترانه های «چشم به راه»، «زخم»، «تو حالت بهتره»، «دریا» را خواند و سپس به معرفی گروه ارکسترش پرداخت. بعد از معرفی هر کدام از نوازندگان نعمت الهی فرصت کافی به هرکدام برای معرفی خودشان به شیوه ای متفاوت می داد. هر نوازنده قطعه ای آشنا را برای حضار اجرا می کرد که با تشویق مخاطبان و همراهی آنها در خواندن شعر قطعه نواخته شده، همراه بود.

در همین حین نیز بازار گرفتن عکس «سلفی» نوازندگان با هم روی سن نیز داغ بود و حتی خودِ نعمت الهی در هنگام خواندن ترانه «دریا» با مخاطبان در سالن عکس «سلفی» گرفت. به دلیل درخواست مکرر حاضران در سالن نعمت الهی مجددا و دوبار پیاپی ترانه «نفس نفس» را خواند که با تشویق بسیار و هم خوانی تماشاگران در سالن همراه بود.

وی بعد از معرفی برخی دیگر از حامیان مالی برنامه و مهمانانی چون آزاده زارعی از همه تماشاگران خواست به احترام نام خلیج فارس بایستند و بعد از آن وی قطعه «خلیج فارس» را با همراهی مردم و بدون اجرای ارکستر خواند و در حالیکه هنوز همه ایستاده بودند آهنگ پایانی اجرای کنسرت شب گذشته که ترانه «ایران خاک دلیران» بود خوانده شد که مورد استقبال زیاد تماشاگران نیز قرار گرفت.

منبع: مهر

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:47

به گزارش جام جم نوا، آیین بزرگداشت روز فردوسی و نکوداشت شهرام ناظری به مناسبت این روز در تالار رودکی با حضور افرادی چون احمد مسجد جامعی، اصغر همت، فرهاد طلوع کیان، ناصر عظیمی، ایرج حسابی، مهدی میامی، علی اصغر خدابخش، محمدعلی سجادی و هنرمندان و مقامات فرهنگی دیگر برگزار شد.

در این مراسم ایرج راد و احمد مسجدجامعی سردیس فردوسی را به شهرام ناظری تقدیم کردند. این سردیس توسط اسفندیار ایمان زاده طراحی شده است.

پس از آن شهرام ناظری بیان کرد: ما به تشویق شدن عادت نداریم؛ ولی با وجود همه این‌ها نیرویی باعث شده که ما پیش برویم. این نیرو که چیزی جز عشق نیست ما را همچنان به حرکت وا می دارد.

وی ادامه داد: من در این 37 سال عاشقانه آن چه که باید را در این عرصه انجام داده‌ام؛ چرا که خودم نیز به واسطه کرد بودنم و بزرگ شدن با بزرگان شعر ادب و فارسی عرق ویژه ای به این موضوع دارم و همچنان تا جایی که بتوانم این راه را ادامه می دهم.

وی ادامه داد: این عشق به وطن است که باعث شده من با وجود تمام این شرایط، امکانات و پیشنهادهای ویژه‌ای که از کشورهای دیگر داشته‌ام را کنار بگذارم و با همان نیروی عشق روی شاهنامه کار کنم و جلو بروم.

وی اظهار کرد: کار بر روی شاهنامه و اجرای قطعاتی در کشورهای گوناگون، موجب شد که با انتشار این آثار برخی‌ متوجه شوند که با خواندن شاهنامه و اجرای آن شعر و فرهنگ فارسی را به همگان یادآوری می‌کنم. من در این راستا با شرکت در اکثر برنامه هایی که در آن صحبت از شاهنامه و فردوسی بوده این دین را ادا می‌کنم.

وی در ادامه به هزینه و وقت کمی که برای شاهنامه گذاشته می‌شود اشاره کرد و پس از آن قبل از اجرای قطعه ای از مقدمه «بیژن و منیژه» عنوان کرد: من ترجیحاً کار جدیدی را اجرا نمی‌کنم؛ چرا که در برخی از کنسرت هایم دیده ام که پیش از انتشار آن اثر انواع گوناگون آن تقلید و منتشر شده است و این اتفاق خوبی نیست. چرا که ما امروزه شاهد کپی برداری از آثار هنرمندان هستیم که این رویداد برای عرصه هنر تاسف برانگیز است.

شهرام ناظری در ادامه به لغو اجرای کنسرتش در نیشابور اشاره کرد و گفت: قرار بود اول خرداد در شهر نیشابور که مهد تمدن است کنسرتی را اجرا کنیم اما متاسفانه اجرای این کنسرت ناگهان لغو شد و این اتفاق هم باعث ناراحتی است.

احمدمسجد جامعی در ادامه این برنامه از ویژگی‌های شاعر گرانقدر فردوسی گفت و اظهار داشت: مبنای اشعار این هنرمند یکی «خرد» و دیگری «داد» است و این شاعر اثر ارزشمندش را با همان دو عنصر آغاز می‌کند.

وی افزود: روایت عقل، فهم و معنویت از دیگر ویژگی‌های اشعار این شاعر است همچنین نگرش او نسبت به ایران هم مفهوم عقلانیت را می‌رساند.

در این برنامه سیروان نوروزی قطعه‌ای از شاهنامه را اجرا کرد و پس از آن میثم موحدفر مدیر موسسه صوفی و بنیاد فردوسی عنوان کرد: ما دوست داشتیم در فضایی بزرگتر و مناسب‌تر این نکوداشت را برگزار کنیم.

وی در ادامه در خصوص تاسیس بنیاد فردوسی و موسسه طوسی افزود: بنیاد فردوسی 14 سال است که در شاخه های گوناگونی از فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند و این اتفاق باید برای برخی از مسئولین و افرادی که هنوز در جریان فعالیت‌های ما نیستند، اعلام شود و ما امروز می‌گوییم که ما بنیاد فردوسی هستیم.

در انتهای این مراسم از رمان «حیرانی» محمدعلی سجادی کارگردان سینما که پس از حدود 12 سال جلد دوم آن منتشر شده بود رونمایی شد.

سجادی در خصوص این اتفاق عنوان کرد: سینمای ملی ایران از حضور شاعر ملی تهی است که این بسیار غم انگیز است و من به نوبه خودم تلاش کردم تا با نوشتن و نقاشی مقداری به این اتفاق کمک کنم.

این رونمایی با حضور شهرام ناظری، مهدی میامی، ایرج حسابی و احمد مسجد جامعی و ایرج راد صورت گرفت.

در آخر هم افشین اعلا قطعه ای از شاهنامه را برای حاضران خواند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:47

به گزارش جام جم نوا، آهنگسازی قطعات آلبوم "می‌خوام برگردم" را مهرداد نصرتی (سه قطعه)، طوی‌جان نیازی، مسعود مفیدی و امیر هوشنگ شاهرخی انجام داده‌اند و حسین غیاثی، عبدالجبار کاکایی، ترانه مکرم، مریم بلوک، نیلوفر لاری‌پور، مهلا سلیمانی، حسین متولیان، اسماعیل فرزانه، مجید صالحی و عزیز عباسی ترانه سرایان آلبوم هستند.

مسعود مفیدی، طوی جان نیازی و امیر هوشنگ شاهرخی در بخش تنظیم قطعات آلبوم با این هنرمند همکاری کرده‌اند.

نکته حائز اهمیت این آلبوم شباهت صدا و خوانش محسن نیکبخت به مرحوم ناصر عبداللهی است که باعث شده این اثر از زاویه‌ای دیگر نیز مورد توجه قرار بگیرد و تداعی حس و حال آثار ناصر عبدللهی برای مخاطبان موسیقی زنده شود. همکاری این خواننده با مهرداد نصرتی در سه قطعه ازاین آلبوم که سابقه انتشار آثاری ماندگار را با ناصر عبداللهی در کارنامه‌اش دارد، از دیگر اتفاقات این آلبوم است که می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

در این آلبوم نوازندگان مطرح و متعددی از جمله ناصر رحیمی، حسین شریفی، بابک یوسفی، امید حجت، فیروز ویسانلو، پیام طونی، آرمین قیطاسی، مهران سراجیان، حسن فراهانی و ...حضور داشته‌اند. مسعود مفیدی میکس و مسترینگ این آلبوم را بر عهده داشته است و مهتاب رخصتی مدیر هنری آلبوم است. همچنین وعرفان جهانگیری نیز مدیریت اجرایی این اثر را بر عهده دارد.

منبع: هنرآنلاین

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:47

به گزارش جام جم نوا، صادقی نوشت:

از صمیم قلبم خسته نباشید میگم به پرسپولیس بزرگ ، تک بازیکنان و مربی خوب تیم و از همه مهـمتر هـوادارای ناب و با عشق و غیرت .و بازم از صمیم قلبم تبریک میگم به خوزستان و مردم همیشه باعشق جنوبم .. خوزستان با هـمه سختی ها همیشه قهـرمانه در صبوری و اقتدار و افتخار

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 162 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:25

به گزارش جام جم نوا، فرزاد فرزین خواننده پاپ برای برگزاری کنسرت خود در روزهای 23 و 24 اردیبهشت در تالار حافظ راهی شیراز شده و این سفر همزمان با حضور پرویز پرستویی در برنامه خوشا شیراز بوده است.

فرزین در توصیف پرستویی نوشت:

بعضی از انسانها همیشه دوست داشتنی و قابل احترامند.من همیشه از هنر و اخلاق و مَنشِ استاد پرستویی لذت بردم و امیدوارم که سالهای سال بتونیم از وجودشون استفاده کنیم.
برقرار باشید استاد

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 197 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:25

به گزارش جام جم نوا، کنسرت آلبوم «دخت پری‌وار» به آهنگسازی مهیار علیزاده و صدای علیرضا قربانی ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

علیرضا قربانی قرار است که پس از مدت‌ها در پایتخت روی صحنه برود و قطعات آلبوم جدیدش دخت پری‌وار را اجرا کند به همین دلیل دست‌اندرکاران این کنسرت برنامه‌ریزی مفصلی برای اتفاقات روی صحنه تدارک دیده‌اند. رضا موسوی کارگردان کنسرت خواهد بود. او به همراه تیم‌ اجرایی در حال آماده‌سازی جلوه‌های بصری و ویژوال افکت‌های متنوع هستند تا مکمل اتفاقات موسیقایی اجرای زنده «دخت پری‌وار» باشد.

اما مهیار علیزاده درباره رپرتوار کنسرت ‌دخت‌ پری‌وار گفت: رپرتوار اجرایی کنسرت شامل قطعات منتخبی از از آلبوم دخت پری‌وار و همینطور چند قطعه از آلبوم «حریق خزان» است. در این کنسرت علیرضا قربانی سولیست آواز، من به عنوان آهنگساز و سرپرست و رضا موسوی هم کارگردان اجرا است. ضمن اینکه علی رضوی، مجید روغنی و مهسا نعمت هم در بخش اجرایی کنسرت حضور خواهند داشت.

او درباره نوازندگان حاضر در برنامه هم گفت: میثم مروستی، سامان صمیمی، نیلوفر محبی، پریسا پیرزاده، آتنا اشتیاقی، فرشید پاتینیان، حسام صدفی‌نژاد، باربد بیات، غزل مهدوی، همایون نصیری، پیمان حاتمی، بهرخ شورورزی، مهدیه صفدریو، رکسانا صرافی نوازندگان گروه اجرایی این کنسرت هستند.

منع: مهر

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 147 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:25

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 166 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:36

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:01

«سینه سرخ» نام ترانه ای است که غلامرضا صنعتگر آن را خوانده است. نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:49

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:49

به گزارش جام جم نوا، یکی از کارآگا‌ه‌های پلیس آمریکا، مسئول رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک «پرینس» - خواننده آمریکایی - اعلام کرد که دکتر «میشل شولندبرگ» یک روز قبل از مرگ «پرینس» داروهایی را برای او تجویز کرده بود.

هنوز اعلام نشده که چه دارویی برای «پرینس» تجویز شده و آیا او این داورها را مصرف کرده یا خیر؛ اما پلیس در حال انجام تحقیقات جداگانه‌ای در محل زندگی این خواننده آمریکایی است و سابق پزشکی او را نیز پیدا کرده است.

به گزارش بی‌بی‌سی، نتایج کلبد شکافی این ستاره 57 ساله موسیقی هرگونه احتمال خودکشی را رد کرده است، اما رسیدن به نتایج نهایی چند هفته به طول خواهد انجامید.

«پرینس» در دهه ۸۰ میلادی با آلبوم‌هایی مانند «۱۹۹۹»، «باران بنفش»، و «نشانه دوران قدیم» در عرصه موسیقی به شهرت رسید.

آثار او انواع موسیقی از جمله راک، فانک و جاز را دربرمی‌گرفت و در طول سال‌های فعالیت هنری‌اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آلبوم فروخت.

وی در زندگی هنری‌اش بیش از ۳۰ آلبوم ساخت که معروف‌ترین آن‌ها «بیا دیوانگی کنیم» و «گریه قمری‌ها» بود و توانست در سال ۱‍۹۸۴ برای ساخت آهنگ متن فیلم «باران بنفش» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم شود.

جدیدترین آلبوم «پرینس» که سال گذشته منتشر شد، قسمت دوم «هیت اند ران» بود که هفته پیش از مرگش برای آخرین‌بار روی صحنه اجرا شد.

منبع: ایسنا

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:48

به گزارش جام جم نوا، شهرام توکلی رهبر ارکستر درباره این اجرا گفت: در این کنسرت که در خلال پنجمین جشنواره سایت‌ها و وبلاگهای موسیقی برگزار می‌شود، با توجه به محدودیت زمانی برنامه 4 قطعه اجرا می‌کنیم.

وی در مورد رپرتوار اجرایی این برنامه توضیح داد: برنامه را با قطعه مارش ایرانی اثر یوهان اشتراوس آغاز می‌کنیم و به دنبال آن دو قطعه والس و خاطره (از سوئیت لیریک) از ساخته‌های علی اکبر قربانی را می‌نوازیم در پایان اجرا نیز قطعه ریتموس سیگانوس را با رهبری یکی از نوازندگان ارکستر خواهیم نواخت که در بخشی از قطعه، ارکستر به صورت ایستاده و در بخشی دیگر با حرکت روی سن به نوازندگی خواهند پرداخت که با کاراکتر ارکستر نوجوانان که بایستی شور و هیجان را به مخاطب القا کند هم خوانی دارد.

عضو هیات موسس ارکستر نوجوانان بیان داشت: این قطعات بخشی از رپرتوار اجرایی ارکستر است که قصد داریم در کنسرت تیرماه در تالار رودکی طی دو شب آن را اجرا کنیم و بر این اساس تمرینات فشرده‌ای در حال انجام است.

این آهنگساز با بیان اینکه ساختار اصلی ارکستر، سمفونیک است اما با توجه به اجراهای مختلف می‌توان آثار ملی را هم با این ارکستر نواخت، اظهار داشت: ترکیب اصلی ارکستر، سمفونیک بوده اما با توجه به ظرفیتهای موجود در ارکستر، می‌توانیم در مناسبت‌های زمانی خاص با اضافه شدن نوازندگان سازهای ایرانی، قطعاتی در ژانر موسیقی ملی را هم بنوازیم.

توکلی در خاتمه گفت: ارکستر نوجوانان سال 1393 با حضور 6 عضو در قالب هیات موسس (بنده، علی اکبر قربانی، آرمان نوروزی، آرش فلاحی، منصور حقی و پیمان میرآقاسی) با هزینه شخصی و بدون هیچ وابستگی به دولت تشکیل شد و تا به امروز هم اجراهای موفقی را برگزار کرده است که امیدواریم همین روند سال‌های سال ادامه یابد که البته در این بین از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز در پیشبرد فعالیت‌هایمان استقبال می‌کنیم.

آرمان نوروزی دیگر عضو هیات موسس ارکستر نوجوانان درباره جایگاه این ارکستر در شرایط کنونی گفت: با توجه به شرایط نامناسب ارکسترهای دولتی در کشورمان، تصمیم به راه اندازی این ارکستر با حضور نوجوانانی کردیم که بتوانیم نسل جدیدی از نوازندگان را تربیت کنیم.

وی ادامه داد: تجربه راه اندازی چنین ارکسترهایی در دنیا بسیار موفق بوده چرا که با انرژی خوب نوجوانان اجراهای با کیفیتی ارائه شده و موج مثبتی در روند جریانات موسیقی راه افتاده است. ما نیز به امید اینکه نسل جدیدی را در این زمینه پرورش دهیم یک جریان جدیدی از نظر شیوه مدیریت ارکستر به صورت مشارکتی در نظر گرفتیم بدون هیچ وابستگی مالی به بخش دولتی تا در آینده بتوانیم به شکل فیلارمونیک آن را حمایت و پشتیبانی کنیم.

این آهنگساز افزود: جای خالی چنین ارکستری در کشورمان احساس می‌شد به همین دلیل بدون در نظر گرفتن منفعت مالی از نظر بخش اجرایی آن را راه اندازی کردیم که امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با پرورش این نوازندگان نوجوان و هدایتشان به مقاطع بالا‌تر نوازندگی به ارکس‌تر جوانان برسیم.

ارکستر نوجوانان به رهبری شهرام توکلی 23 اردیبشهت ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.

منبع:تسنیم

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:36

به گزارش جام جم نوا، ادریس ناصری مدیر برگزاری این دوره ها با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «شهرهای شیراز، اصفهان، رشت و مشهد در آغاز این تور میزبان استاد انوشیروان روحانی خواهند بود و بزودی این کلاسها در شهرهای جنوبی و شمالی برگزار میشود.»

وی افزود: «هدف از برگزاری این کلاس ها و مستر کلاس ها، انتقال اطلاعات و تجارب فنی و ارزشمند این آهنگساز بزرگ به نوازنده های پیانو در داخل کشور می باشد و تنها افراد مستعدی که مورد تائید استاد قرار بگیرند می توانند به این دوره ها راه یابند.»

ناصری خاطر نشان کرد: «این مستر کلاس ها در شهرهای نام برده به صورت دوره ای، با هدف پروش افراد با استعداد ادامه خواهد داشت.»

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:36